Tyttöjen kilpailumatka Ahvenanmaalle 8.-9.5.2010

Kilpailumatka tyttöjen kirjoittamana:

Lauantai-aamuna juna lähti klo 6.05 Espoon keskuksen asemalta kohti Turkua. Junamatka sujui korttipelin merkeissä. Laivalla kävimme hienossa aamiaisbuffetissa, jonka jälkeen vietimme aikaa hyteissä. Valmentajat patistivat meitä lepäämään ja keräämään voimia kisoja varten. Ennen kisoja käväisimme hotellilla valmistautumassa.

Kisat alkoivat noin tunnin myöhässä. Vaikka telinekokeilu ei oikein sujunut, kilpailut menivät silti ihan mallikkaasti. Kaiken kaikkiaan Espooseen lähti kolme hopeaa ja ja yksi pronssi. Valitettavasti yksi voimistelijamme ei pystynyt selkäkipunsa takia osallistumaan kisoihin, mutta oli erinomainen kannustaja ja “apuvalmentaja” 🙂

Kisat loppuivat vasta klo 22.30, mutta tsemppasimme täysillä sinne asti. Sen jälkeen menimme vielä syömään.

Seuraavana aamuna oli hyvin aikaa ennen laivalle lähtöä, joten kerettiin vähän kierrellä kaupungissakin. Takaisintulomatka sujui mutkattomasti, tosin hepuleilta ei säästytty (eikä säästetty valmentajia) 🙂

Reissussa olivat mukana Jenni, Minni, Aino, Maria, Liisa ja Tuta sekä valmentajamme Kira ja Emmi. Ahvenanmaalla oli aika pieni sali, mutta hyvät uudet telineet. Kesällä sinne tulee monttu.

Matkasta jäi monia hauskoja muistoja ja paras juttu kaikkien mielestä oli itse kilpailut.