Tiedote EsTT:n trampoliinivoimistelijoille ja heidän vanhemmilleen

Tiedote 14.4.2010
Espoon Telinetaiturit ry

Espoon Telinetaiturit ry on Suomen suurimpia voimisteluseuroja, jonka lajeihin kuuluvat miesten ja naisten telinevoimistelu, Team Gym sekä trampoliinivoimistelu. Pitkäjänteisen ja ammattimaisen valmennuksen tuloksina seuramme on menestynyt hyvin ja saavutti mm. viime viikonloppuna trampoliinivoimistelun SM-kultaa sekä Pohjoismaiden mestaruuksia miesten ja poikien telinevoimistelussa. Kaikki seuramme lajit tukevat urheilullisesti toisiaan ja antavat mahdollisuuden harrastus- ja kilpailutoimintaan taitojen ja mieltymysten mukaan.

Voimisteluseura Bounce ry on jakanut tiedotetta, jossa luodaan harhaanjohtava käsitys EsTT:n halusta ja kyvystä jatkaa laadukasta trampoliinivoimistelua. EsTT ei ole ollut etukäteen tietoinen tiedotteen jakamisesta eikä hyväksy Bouncen menettelyä. Bouncen tapa rekrytoida uusia jäseniä seuraansa on EsTT:n hallituksen näkemyksen mukaan sopimaton ja mahdollisesti monilta osin yhdistyslain ja työlain vastainen.

Olemme lähettäneet Bounce ry:lle kirjallisen paheksuntamme menettelytavan johdosta ja vaatineet tiedotteen peruuttamista.

Espoon Telinetaiturit jatkaa monipuolista harrastus- ja kilpailutoimintaa ja haluaa jatkossakin antaa iloisia elämyksiä kaikille espoolaisille.

Espoon Telinetaiturit ry

Olli-Pekka Lintula